Ερωτήσεις και απαντήσεις
- Πώς παραγγέλνω?
Επιλέγεις το προϊόν, το κάνεις προσθήκη στο καλάθι αγορών, επιλέγεις αν θέλεις και άλλη αγορά, εμφανίζεται το κόστος της παραγγελίας και πατάς συνέχιση. Καταχωρείς τα στοιχεία αποστολής και επιλέγεις τρόπο πληρωμής. Εάν σε περίπτωση θέλεις να προσθέσεις κάποια σημείωση υπάρχει ειδικό πλαίσιο όπου μπορείς να μας ενημερώσεις για οτιδήποτε π.χ ότι εργάζεσαι ως τις 15:00 και επιθυμείς παράδοση μετά τις 15:00, αποδέχεσαι τους όρους χρήσης τσεκάροντας το κουτάκι και η παραγγελία σου έχει ολοκληρωθεί!
2. Πώς πληρώνω την παραγγελία μου?
Πληρώνεις με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση,με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή μέσω PayPal.
3. Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου?
Η παραγγελία σου θα φτάσει στον χώρο σου με την ελτα courier πορτα πορτα
4. Σε πόσες μέρες θα έχω την παραγγελία μου?
Αν είναι προϊόν παραγωγής μας PIT-BULL, και δεν υπαρχει αμεσα διαθεσιμο στην αποθήκη μας ,θα προωθηθεί στην παραγωγή του εργοστασίου μας για να κατασκευαστεί και χρειαζεται περιπου 3-5 εργασιμες για την κατασκευη και 1-3 εργασιμες για την Παράδοση, σε περιπτωση που υπαρχει αμεσα διαθεσιμο το προιον την αποθηκη μας χρειαζεται 1-3 εργασιμες.
5. Πότε μπορώ να επιστρέψω μια παραγγελία?
Μια παραγγελία την επιστρέφεις όταν:
Θέλεις να αλλάξεις μέγεθος, σχέδιο και χρώμα ή αν υπάρχει κάποιο ελάττωμα που ευθύνεται η εταιρεία ή ο κατασκευαστής.
6. Πού θα στείλω πίσω την παραγγελία μου?
Την παραγγελία σου την στέλνεις πίσω με την μεταφορική ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ COURIER, που συνεργάζεται η εταιρία, εφόσον έχεις συμπληρώσει την ειδική φόρμα για την επιστροφή ή αλλαγή που θέλεις να πραγματοποιήσεις και επικοινωνήσεις μαζί μας για την επιβεβαίωση της αλλαγής σου, στην παρακάτω διεύθυνση:
ΚΑΝΑΒΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΑΝΩΘΕΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΥ ΕΥΟΣΟΥ
Τ.Κ 56224 ΤΗΛ.2310756431-2310758002
7. Υπάρχει κάποιος χωρος που μπορώ να δώ τα προϊόντα σας από κοντά?
Ο χώρος που μπορείς να μας βρεις είναι στο ΑΝΩΘΕΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ Θεσσαλονίκης
8. Πρέπει να γίνω μέλος για να αγοράσω?
Δε χρειάζεται να είσαι μέλος για να πραγματοποιήσεις μια αγορά.
9. Γιατί δεν εμφανίζεται η έκπτωση μέλους στην παραγγελία που έχω κάνει, ενώ έχω γίνει μέλος?
Για να αναγνωρίσει το σύστημα την έκπτωση μέλους θα πρέπει πριν πραγματοποιήσεις την αγορά σου να συνδεθείς αρχικά στο λογαριασμό σου όπως επίσης να γνωρίζεις ότι η έκπτωση μέλους ισχύει αποκλειστικά και μόνο για προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται ήδη σε έκπτωση.
10. Γιατί ενώ έχω συνδεθεί με το λογαριασμό μου και έχω πραγματοποιήσει την παραγγελία μου, δεν λαμβάνω έκπτωση 5%?
Για να πάρεις την έκπτωση 5% θα πρέπει το προϊόν το οποίο έχεις επιλέξει να μην υπάγεται ήδη σε έκπτωση.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία έχετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα παρακάτω τηλ : 2310756431 ή 2310758002